ZX 10 R Forum

Gallery => Gallery => Topic started by: 10-Dan on December 16, 2010, 02:47:02 PM

Title: 2005 ZX10R with custom titanium harris dual exhaust
Post by: 10-Dan on December 16, 2010, 02:47:02 PM
Hope you like ;)

(http://i809.photobucket.com/albums/zz19/Dann673/IMG_0260picaso.jpg)

(http://i809.photobucket.com/albums/zz19/Dann673/IMG_0261.jpg)
Title: Re: 2005 ZX10R with custom titanium harris dual exhaust
Post by: davemfox on December 16, 2010, 03:30:27 PM
Very nice  :icon_thumright: I do like those Harris cans  :tongue3:

Dave
Title: Re: 2005 ZX10R with custom titanium harris dual exhaust
Post by: 10-Dan on December 16, 2010, 05:06:52 PM
wernt easy to fit, i spoke to the guy i got it off and he says titanium welding isnt ea to sell her :'(sy or cheap..wll worth the effort tho... such a shame i have to sell :'(
Title: Re: 2005 ZX10R with custom titanium harris dual exhaust
Post by: horse on December 16, 2010, 09:27:37 PM
Sorry not my cup off tea!
Title: Re: 2005 ZX10R with custom titanium harris dual exhaust
Post by: Andy J on December 16, 2010, 09:30:12 PM
feels like a welcome as I'm selling  :dontknow:

looks nice though, just not my cuppa tea really with the dual can look
Title: Re: 2005 ZX10R with custom titanium harris dual exhaust
Post by: 10-Dan on December 16, 2010, 09:50:19 PM
ahh no way ? its what sold me the bike i love them, wanted to keep them but it wouldnt look right with the stock 'rocket launcher' lol

cheers for the comments tho guys ;)
Title: Re: 2005 ZX10R with custom titanium harris dual exhaust
Post by: Kev L on December 16, 2010, 10:37:45 PM
Sorry but that can aint for me.... :shock:
Title: Re: 2005 ZX10R with custom titanium harris dual exhaust
Post by: HammyUK on December 16, 2010, 11:06:43 PM
That is one the fugliest things I have ever seen done to a 10r - and being a member on .net I've seen some sights.......
Bin it and put the original back on - IF that is a real Harris my money is on it being for a completely different bike.
Title: Re: 2005 ZX10R with custom titanium harris dual exhaust
Post by: Andy J on December 16, 2010, 11:11:25 PM
That is one the fugliest things I have ever seen done to a 10r - and being a member on .net I've seen some sights.......
Bin it and put the original back on - IF that is a real Harris my money is on it being for a completely different bike.

why be subtle  [rofl] straight for the throat  [rofl] [rofl]
Title: Re: 2005 ZX10R with custom titanium harris dual exhaust
Post by: silky22 on December 16, 2010, 11:15:10 PM
 [rofl]  :iamwithstupid:  [rofl] [rofl]
Title: Re: 2005 ZX10R with custom titanium harris dual exhaust
Post by: HammyUK on December 16, 2010, 11:23:04 PM
Let's face it Andy - he's on the UK 10r site with owners of some of the most highly modified 10's outside of the UK and he's trying to sell what is a clean, fairly unmolested gen 1 with what looks like a 13yr olds GCSE project bodged on the side of it.  :shock:
Title: Re: 2005 ZX10R with custom titanium harris dual exhaust
Post by: 10-Dan on December 17, 2010, 12:10:52 AM
come on guys you arent setting a good example here try and be civil !
Title: Re: 2005 ZX10R with custom titanium harris dual exhaust
Post by: horse on December 17, 2010, 02:11:05 AM
come on guys you arent setting a good example here try and be civil !

He is just being honest! thats one good thing about this forum....................."they are dam ugly and that y piece??? is it for real!"
Title: Re: 2005 ZX10R with custom titanium harris dual exhaust
Post by: zx10manic on December 17, 2010, 04:01:45 AM
....and get what instead? A racefit like everyone else?.... Personally yea its not to my taste but he likes it which is the most important thing really.
Title: Re: 2005 ZX10R with custom titanium harris dual exhaust
Post by: mkw007 on December 17, 2010, 08:33:28 AM
Each to their own!   [naughty]

Don't like it myself, but it'd be pretty boring if we all liked the same thing! :icon_thumright:
Title: Re: 2005 ZX10R with custom titanium harris dual exhaust
Post by: davemfox on December 17, 2010, 08:48:00 AM
....and get what instead? A racefit like everyone else?.... but he likes it which is the most important thing really.

 :iamwithstupid:

Dave
Title: Re: 2005 ZX10R with custom titanium harris dual exhaust
Post by: 10-Dan on December 17, 2010, 11:39:58 AM
haha thanks mate

yeah i know its not for everyone but some of you are right i prefer not to be a clone and go for the same sytems as everyone esle, i do appreciate your comments but you just dont have to be so harsh guys come on im new here, so far because of most of your comments i wouldnt exactly reccomend my friends to come on here for abuse !

but for the kind and understanding guys amongst you thanks again  :emb:
Title: Re: 2005 ZX10R with custom titanium harris dual exhaust
Post by: irish-zx10r on December 17, 2010, 09:13:44 PM
I cant see your photos have you got a link or some way i can see them
cheers
irish-zx10r
Title: Re: 2005 ZX10R with custom titanium harris dual exhaust
Post by: 10-Dan on December 18, 2010, 12:39:48 AM
I cant see your photos have you got a link or some way i can see them
cheers
irish-zx10r

only if your nice  :lol: here ya go mate
http://i809.photobucket.com/albums/zz19/Dann673/IMG_0260picaso.jpg
http://i809.photobucket.com/albums/zz19/Dann673/IMG_0261.jpg
Title: Re: 2005 ZX10R with custom titanium harris dual exhaust
Post by: Jak on December 18, 2010, 10:12:43 AM
I think the cans look OK, but its how they sound/perform that would influence me. I would need a lot of convincing that two cans would be better than one  :icon_scratch:

I like the bike though and would definitely consider buying if I hadn't already just bought mine  :icon_thumright:
Title: Re: 2005 ZX10R with custom titanium harris dual exhaust
Post by: HammyUK on December 18, 2010, 12:14:32 PM
Here's a thought - as they are "custom" you could of dropped them right down near the swingarm as a side exit like the newer bikes an had something that is discrete as well as different.
Just stuck out there on the side tbh is fugly - they look oversized and unfinished. There is far too much metalwork on view and that is all you see.
Title: Re: 2005 ZX10R with custom titanium harris dual exhaust
Post by: Andy J on December 18, 2010, 06:45:01 PM
the hanger and heel plates don'thelp fella  [whistle]

each to his own though and many feel that my titanium Akra is common and far too long and I'm not keen on the Racefit stuff but many are   :tongue3:
Title: Re: 2005 ZX10R with custom titanium harris dual exhaust
Post by: horse on December 18, 2010, 06:57:22 PM
the hanger and heel plates don'thelp fella  [whistle]

each to his own though and many feel that my titanium Akra is common and far too long and I'm not keen on the Racefit stuff but many are   :tongue3:

But Andy who values your opinion? you have Pink wheels   [rofl]
Title: Re: 2005 ZX10R with custom titanium harris dual exhaust
Post by: Andy J on December 18, 2010, 06:58:57 PM
 :tongue2:   top class as you know  :pottytrain2:
Title: Re: 2005 ZX10R with custom titanium harris dual exhaust
Post by: HammyUK on December 19, 2010, 01:16:50 AM
the hanger and heel plates don'thelp fella  [whistle]

each to his own though and many feel that my titanium Akra is common and far too long and I'm not keen on the Racefit stuff but many are   :tongue3:

But Andy who values your opinion? you have Pink wheels   [rofl]


Says the man who has a green mankini..........
Title: Re: 2005 ZX10R with custom titanium harris dual exhaust
Post by: gsxr7111000 on December 19, 2010, 08:08:46 AM
Its your bike mate if you like the shot gun look good for you. I loved them on my yzf750
Them harris pipes are for a Z1000 i think.
Title: Re: 2005 ZX10R with custom titanium harris dual exhaust
Post by: arek PL on December 19, 2010, 10:01:08 AM
not my cup of tea, but as they say- whatever floats your boat. If u like it GOOD FOR U MATE  :icon_thumleft:
Title: Re: 2005 ZX10R with custom titanium harris dual exhaust
Post by: 10-Dan on December 20, 2010, 11:09:06 AM
haha thanks guys its getting a lil more friendly now im liking this site

the pipes are off an R1 not 100% what year but EVERYTHING was on the bike when i bought it expect the levers and 2010 master cylinder which iv put on

The pipes sound amazing they really do they backfire and spit on nicely on the overrun altho a lot of you arent a fan of the looks the performance really makes up for it

if it wasnt snowing outside id get a video of them going but no chance of that now :(

LMAO who has the pink wheels... im a veedubber scene lover at heart so im kinda digging that  :headbang: my mates got a black jetta with pink rims  :glasses9:
Title: Re: 2005 ZX10R with custom titanium harris dual exhaust
Post by: roy on December 20, 2010, 11:56:06 AM
 :lol: that will be (mr andy j) with the "pink" wheels but he will say  [naughty] no no there candy apple red or something like that  :tongue3: ....just humor him he's getting very old now and his eyes are bad and he forgets things  :dontknow: a short time ago he misplaced his bike and couldn't find it for some months  :icon_scratch:
and then one day he was looking for his other slipper in the garage and he found a his bike under an old blanket  :shock: and was so shocked he got m.o.t. for it and then put it back under the blanket .  even his wife has to keep calling the emergency services to look for him: has he keep getting lost out on the hills ...looking for his lost pies ....poor guy.. he's a nice old guy ..dribbles a bit but that's ok we all love him  :icon_thumright:
Title: Re: 2005 ZX10R with custom titanium harris dual exhaust
Post by: fringe80 on December 20, 2010, 07:12:21 PM
not a fan of those pipes sorry mate  :!: :icon_puke_r:
Title: Re: 2005 ZX10R with custom titanium harris dual exhaust
Post by: Andy J on December 20, 2010, 07:35:48 PM
:lol: that will be (mr andy j) with the "pink" wheels but he will say  [naughty] no no there candy apple red or something like that  :tongue3: ....just humor him he's getting very old now and his eyes are bad and he forgets things  :dontknow: a short time ago he misplaced his bike and couldn't find it for some months  :icon_scratch:
and then one day he was looking for his other slipper in the garage and he found a his bike under an old blanket  :shock: and was so shocked he got m.o.t. for it and then put it back under the blanket .  even his wife has to keep calling the emergency services to look for him: has he keep getting lost out on the hills ...looking for his lost pies ....poor guy.. he's a nice old guy ..dribbles a bit but that's ok we all love him  :icon_thumright:


can't argue with any of that  [whistle]
Title: Re: 2005 ZX10R with custom titanium harris dual exhaust
Post by: 10-Dan on December 20, 2010, 08:55:46 PM
hahahahahahahaha poor old guy ;)